2014. október 20., hétfő

Vásároztunk :)

Sziasztok!

Szép hétfőt mindenkinek! Mozgalmas hétvégén vagyunk túl, el is fáradtam rendesen. :) 

Gondoltam beszámolok nektek a hétvégi történésekről! 

Szombat reggel 9 felé érkeztünk Pecsába, még nagy pakolásban volt mindenki. Több régi ismerőssel találkoztunk, akik rendszeres résztvevők, akár csak mi, most már. Ugyan azt a helyet kaptuk meg, ahol eddig is voltunk mindig, így aki kijött, könnyen megtalálhatott bennünket. Persze így is először a molinót raktuk fel, biztos, ami biztos, hiszen azt könnyen meglátni :) 

Jól kipakoltuk a snacis holmikat, volt nálunk minden féle. Igyekszünk minél több féle schnauzeres cuccot szerezni, ami bevételt hozhat. Vittünk pólókat, bögréket, sütiformát, kapuccsínó díszítő formát vagy mit :), szalvétatartókat, jelvényeket, ékszereket, több féle autómatricát, és egy kupaccal a kiadványunkból. Kaptunk hűtőmágneseket és még egy adag bilétát - ezeket ott  frissiben ki is raktuk. A naptárakhoz beérkezett fotókból választottunk ki párat, és azok kerültek a hűtőmágnesekre. Szerintem szuperek lettek :D


Vittek is belőlük, de maradt is. Így aki szeretne magának, hogy összemágnesezze a hűtőjét, az is simán hozzájuthat. 

Szombaton Gyöngyi volt délelőtt a két kis törpével, Zénóval és Marcival. Szuperül viselkedtek mind a ketten. Ez azért hatalmas fejlődés Marcitól, mert aki látta Petfesten, hááát... üvöltött végig. Most meg, egy kedves, barátságos, örökmozgó kiskutya volt, aki ment barátkozni mindenkihez, emberhez, kutyához egyaránt. Látszik rajta, milyen boldog kis eb lett belőle. 
Sajnos ezek a beltéri fotók nem lettek a legjobbak, bocsi skacok :( 
De ők azok:


Délután Zsófiék voltak kint, immár kutya nélkül, de lelkesen várták az érdeklődőket és adományozókat . :) 


Vasárnap én is ott időztem ám egész nap :D Mami kivitt magával, nehogy már snaci nélkül legyen a banda :D A délelőttünk az igazán jó volt, de a délután elég uncsi. Ez vagyok én :)

Ott volt Viki, ő viszonylag új lány a csapatban. Örülünk, hogy csatlakozott hozzánk! :D Itt éppen fogságba estem nála: 
Meg aztán ott volt Petra, aki meg még újabb, a múlt héten találtunk egymásra fészbúkon. :)

A délután elég lapos volt, de azért elvoltunk. És összességében - hála a kilátogató snaci barátoknak - sikerült 32.000 Ft adományt összeszednünk. Ez megy is a panziós tartozásunk csökkentésére:) Szóval, köszönjük mindenkinek, aki kilátogatott az eseményre, és támogatott bennünket. Szerencsére sok féle cuccból fogyott, főleg a sütiformák létszáma csappant meg :) Lehet, hogy már a karácsonyi mézes snacin jár az emberek esze:)  
És hogy jól záródjon a nap, én is kaptam valamit :D :D


Pacsi nektek, 
pihenek tovább
Tücsök

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More