2014. október 4., szombat

Tücsök híradó - Elkészültek a naptárak


Helló-helló, újra itt vagyok.. :D
Tücsök, és a jó hírek!

Mert jó hírt hoztam minden snacisnak: 
Hívtak minket a nyomdából, hogy vééééééééééééééééégre elkészültek a 2015. évi naptárakkal! Juppijééé! :D 

Hétfőn mehetünk érte, és elhozhatjuk őket. Persze az első az enyém! :D 
Valakinek tesztelnie kell, milyen szuper jó lett. Nem csoda, én vezényeltem, hogy csináljuk, a lányok meg iparkodtak tartani a tempót velem. Mert persze volt több terv, meg ötlet, meg változat, meg szín, meg még ki tudja mi... de aztán összeraktuk. Megmutassam? Szeretnétek, mi? Na jó, a borítóját megmutatom nektek: 


Na? Ugye??? Gondoltam, hogy tetszeni fog! Szuper jó kis naptár, szép és elegáns! :) Persze belül sokkal több snaci van. Majd meglátjátok.

100 db készült belőle, és nagyon-nagyon szeretnénk, ha ez mind jó hamar elfogyna, mert sajnos a bankszámlánk mindig a "béka feneke alatt van", vagy hogy is mondta mami nekem :( 
Szóval nagy szükségünk lenne rá, hogy Ti ilyen naptárt szeressetek kapni magatoknak, meg a családnak, és a barátoknak, és a kutyás barátoknak, és ajándékba, és a munkatársaknak, és akinek csak lehet.. Szóval értitek :D

Ha megszereztük őket a nyomdából, jövök, és megbeszéljük a részletek, hogy juthattok majd hozzá. Oksi?

Pacsi,
Tücsök

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More