2014. október 5., vasárnap

Tücsök híradó - Egy kis helyzetjelentés a srácokról: Beni, Bojt és Csoki

Sziasztok!

Gondoltam gyorsan beszámolok nektek a fejleményekről. Van Beni, Bojt és Csoki hírekem:

Beninek nem volt könnyű napja pénteken, de már jobban van. Szépen lábadozik. Na igen, "ebcsont beforr", ahogy az okosok mondják. :)
Nyugodtan telt az éjszaka, olyan jól viselkedik, hogy észre sem venni, hogy ott van :D Azt hiszem nagyon hálás, hogy végre jó helyen van és foglalkoznak vele. Még a sebét sem nyalogatja, így Judit nem is tudja neki énekelni, hogy "tölcsért csinálok a fejedből.." :D Mivel most fogatlanka lett, puha kaját kapott, amit persze jóízűen be is falt. Mutatom, mert persze erről is van fotóm :)


Sétálni is voltak, ment szívesen. Bár én úgy láttam, hogy ő inkább a lányokat stíröli még ilyenkor is :) Nagy csajozós úgy látszik :D Alul-fölül ellenőrzi a cuccost :)



Mondtam én, hogy hipp-hopp gyatyába rázzuk a srácot. Igaz most még bogyóznia kell. Azt mondta dokibácsi, hogy ebből a vacakból kell szednie napi egyet, és akkor lesz tutifrankó a végére. 


Tehát Beni barátom alakul, de van más, aki már nagyon jól van :) 

Persze, eltaláltátok, ki más, mint Bojt, az ÚJGAZDIS kutya. :) Bojt gazdiról tudni kell, hogy egy kutyapanzióban melózik, így aztán Bojti olyan szerencsés, hogy oda is mehet vele. Tegnap már volt is, és hamar összebarátkozott az ottani kutyákkal. Igen, jól gondoljátok, ki nem hagyta volna, hogy erről is küldjön fotókat :D Azt mondja nekem: "Haverok, buli, fanta" - bármi is az :D



Mit is mondhatnék, hamarosan majd megismerik, mint a rossz pénzt, hihi :D

A minap beszéltem Olgival is, tudjátok Csoki (azaz Betyár a miskolcigyepiről) gazdijelölttel, hogy mi újság náluk, mert már rég beszéltünk. Olgi sajna el van havazva, mert mindenféle vizsgái vannak, de megígérte nekem, hogy ha vége a vizsgáknak, jól beszámol majd mindenről. :) 
De azt azért elárulta, hogy Csoki nagyon boldog, belakta a kéglit, megismerte a családot, csökkent a bizalmatlansága, sokat bolondozik, eszik, iszik, szóval minden okés. Sőt, azt is megtudtam, hogy amikor már nagyon elege van még a könyvet is kiveri Olgi kezéből, hogy most már aztán elég a tanulásból és vele foglalkozzon inkább :D Ez mókás lehet :)
Majd kapunk új képeket is, addig érjétek be ezzel a korábbival, amikor a falevelet bűvöli. Azt ne kérdezzétek, hogy minek :D :D 

Ez ám a kutyaélet a gyepi után. Bár csak minden ebtársamnak ilyen jó dolga lenne. Csuda jó egy világ lenne az mindenkinek..

Pacsi, 
Tücsök

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More