2012. szeptember 30., vasárnap

Snauzi-láv + VIDEO



Beszámoló Eszterünk tollából

Írtam már, hogy Lola teljesen megfelel az általam elképzelt kutyának, de bebizonyította, hogy képes felülmúlni minden képzeletemet…
Következetesség mindenek felett…Lola mára 13 hónapos fiatal hölgy. Megtanultuk a szokásost az elején…Ül,fekszik, pacsit, lábhoz, piti, parancsra ugatás, póráz, behívás, tokkal vonóval. Hihetetlen feje van…Ötnél többször nem kell elmondani, mutogatni neki semmit. Szuper megbízható hű társ lett. Nem okoz csalódást.
Kicsi volt még, mikor kitaláltam, hogy a lelövős trükköt megtanítom neki. És persze azt, hogy „halott kutya nem csóvál”.
Hogy értsétek: a kezemmel pisztolyt formázok és „PUFF” lelövöm. Kutya eldől és mozdulatlan marad amíg fel nem oldom.
Nos…Először a „feküdj”-ből indultunk, és sokat gyakoroltuk, hogy az oldalára dőlve mozdulatlanul maradjon. Ehhez neki óriási bizalomra volt szüksége, amit gyerekkorától kezdve kölcsönösen felépítettünk, hiszen nekem is bíznom kell benne és neki is bennem.
Egy ilyen pocakfelkínálós-fekvős- mozdulatlan helyzetben ő felkínálja nekem mindenét, amit az állatok ösztönösen védenek. Ismerem az érzékeny lelkét, a szeméből is tudom, hogy mit gondol.
Valahogy nem tudta összekötni a „lelövés”-t magát az eldőléssel. Raktam ide, raktam oda, szoktattam hónapokig, de gyanús volt nekem… Úgy éreztem, hogy tetteti a hülyét.
Fogtam egy sajt tálat és elkezdtük a gyakorlatokat. Megcsinálta a szokásos, jól bevált mutatványait, sajt be, boldogság, öröm.
Hirtelen úgy éreztem, eljött a pilanat :D
Sajt falat megmutat, kutya minden idegszálával figyel, egyenesen hason fekszik.
„BENG-BENG!”
És Lola agya hirtelen kapcsolt, összerakta a hangot a mozdulattal és ájultan az oldalára omlott. (igen, omlott tétova elszántsággal)
Persze „halott kutya” csóvált...
Még egy lövés, és Lola mozdulatlanul várta, hogy mikor oldom fel, majd boldogan falta a diós goudát.
Mindannyian annyira boldogok voltunk, hogy sírva röhögtünk és megint biztossá vált, hogy sose lesz más fajtánk.
Lola pedig aznap jutalomból a szobánkban alhatott a fotelban. Az én kis elégedett gyönyörűségem…..

A videót megnézhetitek itt, ha van Facebook fiókotok:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More